piątek, 20 kwietnia 2012

*11 hokus pokus kuskus i czerwone kapucha

Słonka! Dzień dobry! :))

Ja mój dzień zaczęłam od szejka o którym przeczytałam u Pani Shifaya tutaj. Ja go zmodyfikowałam po swojemu:

Kapuściany czerwony zawrót głowy


3/4 szklanki posiekanej kapusty
trochę wody
1 banan 
1 pomarańcza
1 pomidor

Najpierw w blenderze szatkujemy kapuchę z wodą i dopiero
po rozdrobnieniu dodajemy resztę.
Pałaszujemy z uśmiechem na pyszczku! :)


Kolejna kwestia - obiad.
Zaplanowany kalafiorowy kuskus wyszedł przepyszny! Inspiracja? Ewelinka :)
Znowu przepis zmodyfikowałam troszkę i wyszło pysznie:


1/3 główki kalafiora rozdrobnionego
garść szpinaku
1/3 pomidora
4 plasterki ogórka pokrojonego w kostkę
1 czerwona rzodkiewka
kilka plasterków białej rzepy
bazylia, majeranek, tymianek, pieprz ziołowy, oregano (do smaku)
kiełki (do posypania)
pół cytryny do pokropienia

mieszać i pałaszować:)

Deser natomiast wzięłam również od Ewelinki z jej filmiku: 

mleko bananowe



Ja Mamie i sobie zrobiłam tylko bananowy, a Bratu dodałam 3 łyżki surowego kakao (zainspirowana późniejszym filmikiem Eweliny).
Wszyscy się oblizujemy do teraz, taaaaaaaaaaaaaka pychota:)


Generalnie zapyszniło się dzisiaj u mnie, bo ostre zakupy były, tak więc wypakowując się produkty owoco-warzywne zajęły większość stołu;)


W ogóle zauważyłam gigantyczny plus diety surowej - oszczędzam! Naprawdę!
Bo do tej pory, jak byłam jeszcze wegetarianizm to jednak kupowało się jogurty, sery, ryby itd.

Od kiedy przeszłam na weganizm i witarianizm to, że tak to brzydko zabrzmi, ale materialnie jesteśmy do przodu!



A ja dzisiaj chciałam podziękować 
- za słońce z rana, gdy piłam zieloną herbatę i czytałam książkę na balkonie
- za kwitnące drzewa owocowe, które pachną tak, że można pod nimi stać i stać
- za moją Mamę i mojego Brata
- za cudowny spacer z moimi psiakami
- za 4 cudowne małe prezenty na palcach - cztery różnokolorowe obrączki - jedna za to, że kocham świat, ludzi, zwierzęta, każde małe stworzenie ziemskie, druga za to, że wierzę, trzecia za to, że jestem surowa i wegańska, a czwarta za moją rodzinę i wszystkie zwierzątka w domu, bo to są moje cuda!
- za Ewelinę, bo jest moją nieustającą inspiracją! :))

Cudownego, wspaniałego i wyjątkowego dnia Kochani! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz