wtorek, 29 maja 2012

*50 zaczynamy z olejami:)

Na początek chwila chwalenia się - 50-siąty dzień na surowym. Yeah!:)) A teraz do rzeczy:




Słyszeliście kiedyś o metodzie jaką jest płukanie ust olejem?

Ja napatoczyłam się na tę metodę kilka dni temu i mówię - czemu nie? Zwłaszcza, że informacji w internecie sporo, zwłaszcza tych pozytywnych, dużo efektów, a metoda jest nieinwazyjna, łatwa w wykonaniu i nie uderza stosujących ją po kieszeniach.

Jak to zrobić?

Chodzi o to, by ssać olej. Tak. Jak cukierka. Nalewasz na łyżkę stołową oleju (ja zaczęłam wczoraj, użyłam na pierwszy raz oliwy z oliwek, a dziś kupię olej słonecznikowy), wlewasz do ust i ssiesz, zatrzymując olej z przodu ust. Brzmi to kosmicznie, wiem, bo sama też się zastanawiałam jak to będzie. Ale da się. Olej nie musi być jakiś ekstra zdrowy, bo wypluwamy go. Więc może być plastikowa tandetna butelka. Chociaż ja ze względu na aspekt proekologiczny sugerowałabym poszukanie czegoś lepszego dla Matki Ziemi;)

Kiedy płukać?

Albo rano na czczo, albo wieczorem przed snem. Przy czym wieczorem przed snem, po 3 - 4 h od ostatniego posiłku!


Ile płukać?

25 - 30 minut, ale to też zależy indywidualnie od tego w jak złej formie psychiczno - fizycznej jesteś, jaki jest Twój styl życia, czy wchłaniasz dużo toksyn w pożywieniu, jak się czujesz, czy dobrze sypiasz.
Na stronie internetowej "Zdrowe odżywianie" (klik) znalazłam, że ssanie powinno trwać 10 - 15 minut.
Ja zaczęłam wczoraj i brzmiało to dziko - 30 minut ssać olej? Ale wzięłam olej do paszczy i zaczęłam - zrobiłam psiakom jedzonko, potem poszłam - demakijaż, wyszczotkowałam ciało na sucho, po czym od razu wzięłam prysznic, naoliwkowałam się moim kochanym HiPP-em i nagle patrzę na zegarek - 20 minut minęło. Nie szłam do 30, stwierdziłam, że na pierwszy raz 20 starczy i wyplułam mieszaninę.

Co się tworzy w ustach?

Na początku oliwa zgęstniała, ale potem przeszła w wodnistą ciecz.

Co powinno zwrócić naszą uwagę przy wypluwaniu.

I tu znowu informacja ze strony "Zdrowe odżywianie" - wypluwana ciecz powinna mieć biały kolor, jeśli jest żółta, znaczy, że za krótko płukaliśmy.
Powinniśmy wypluć ciecz do toalety, ponieważ zawiera wiele toksyn. Jeśli wyplujemy do umywalki - dokładnie ją potem przemyj!
Kiedy już wyplujemy ciecz - dokładnie umyj zęby i wypłucz jamę ustną wodą. Skup się na języku, na którym zbiera się osad - użyj drapaczki, lub zwykłej łyżeczki do herbaty.


Na co to w ogóle jest?

"Ssanie oleju pozwala na przywrócenie naturalnej równowagi biologicznej, która znacznie wydłuża czas życia człowieka.
Kuracja olejem słonecznikowym jest w stanie poradzić sobie z takimi chorobami czy przypadłościami jak:
  • Bóle głowy
  • Zapalenie zatok
  • Zapalenie oskrzeli
  • Bóle gardła
  • Katar
  • Bóle zębów
  • Krwawienie dziąseł
  • Próchnica
  • Zapalenie migdałków
  • Tromboza – zakrzepica żył głębokich
  • Przewlekłe choroby krwi
  • Artroza
  • Egzema
  • Trądzik
  • Choroby grzybicze
  • Łuszczyca
  • Choroby żołądkowe
  • Choroby jelit
  • Dolegliwości serca
  • Problemy nerkowe
  • Choroby kobiece
  • Choroby płuc
  • Dolegliwości wątrobowe
  • Choroby układu nerwowego"
Efekty?

  • "ostre stany chorobowe mijają szybko – w ciągu 2-3 tygodni, chroniczne – w ciągu kilku miesięcy – do roku. Należy mieć na uwadze, że przy chorobach chronicznych (reumatyzm, artretyzm, zapalenie żył) w pierwszym tygodniu mogą wystąpić lekkie niedomagania, słabość itp. Zjawiska te występują przy osłabieniu ognisk choroby. Jest to normalne i należy to przetrzymać(zaraz napiszę więcej o tzw kryzysie ozdrowieńczym""
  • widocznym objawem pomyślnego przebiegu leczenia są: energia w ciele po przebudzeniu, lepszy apetyt, rześkość,
  •  zanik nadżerki błony śluzowej w jamie ustnej i patologicznego nalotu na języku,
  • ustąpienie zmian chorobowych w jamie ustnej: zapalenia dziąseł, powiększenia migdałków, zapalenia zatok przynosowych i czołowych, oczodołów, w rejonie ucha środkowego, a także przysadki mózgowej,
  • poprawa przy takich chorobach jak: zapalenie żył, chroniczna anemii, paraliż, egzema, obrzęki, choroby żołądka, jelit, serca, układu krwionośnego, nowotworów, chorób stawów i wielu innych".


Kryzys ozdrowieńczy?

"Na początku trwania kuracji może wystąpić lekkie pogorszenie ogólnego stanu zdrowia, jest to jednak naturalna reakcja, w przypadku kiedy organizm walczy z kilkoma chorobami naraz. Nie jest to powód aby przerwać leczenie a jedynie sygnał, że kuracja działa i powinna być w dalszym ciągu stosowana. Pamiętajmy, że ssaniem oleju nie jesteśmy w stanie wyleczyć wszystkich chorób."
"W wielkim skrócie objawy kryzysu mogą przyjąć następującą formę: bóle stawów, bóle mięśni, zawroty lub migrenowe bóle głowy, bóle złamanych nawet wiele lat temu kości, zmiany skórne (np. w przypadku opryszki ust, jest to jej wzmożona postać; w przypadku niewyleczonych ropni, lub nawet w dzieciństwie przebytych chorób skórnych objawy znów się pojawiają ), zmęczone, przekrwione oczy, rano mogą być dodatkowo zaropiałe, jeśli stłukliśmy sobie kiedyś paznokcia - zjedzie na nowo, niektóre blizny mogę boleć i lekko się zaróżowić, włosy będą ciężkie, nie będą chciały się układać i będą sie szybciej przetłuszczać, skóra może bardziej się pocić - zapach potu będzie intensywniejszy, może pojawić się wielomocz, stolce będą oddawane częściej, możliwe, że pozbędziemy się niektórych kamieni kałowych - warto mieć świadomość nieciekawego fetoru, czasem mogą pojawić się stolce z krwią, ogólne zmęczenie i osłabienie organizmu, brak smaku, gorączka, wymioty, wzmożony katar i wiele, wiele innych, zależnych tak naprawdę od naszego indywidualnego stylu życia  - oczywiście,te wszystkie objawy oznaczają, że toksyny z nas uciekają i komórki się odnawiają!!" [źródło -> Cudowne Diety [klik]]




Ile stosować tę metodę?

"Metodę tą można stosować dowolnie długo, dopóki nie odczujecie rześkości, energii, spokoju, nie powróci zdrowy sen i dobra pamięć. Kwestię, jak długo należy stosować ssanie oleju, każdy powinien rozstrzygnąć sam, biorąc pod uwagę stan własnego zdrowia. Ludzie zdrowi i dzieci mogą również stosować tę metodę w celach profilaktycznych przez 2 tygodnie. Najlepsze wyniki można osiągnąć, jeśli ta kuracja jest stosowana na co dzień w ciągu 1 do 6 miesięcy".




Ja podjęłam się w ogóle wczoraj dwóch rzeczy - zaczęłam też z drożdżami. Moje paznokcie i włosy wołają o pomstę do nieba, postanowiłam więc je wzmocnić. Drożdże są OBRZYDLIWE. Zawsze tak uważałam i uważam dalej. Ale efekty mówią same za siebie.
Także olej wieczorami, a rankiem wypijam drożdże (fuj, fuj, fuuuuj). Z drożdżami wytrzymam minimum miesiąc, później do jesieni zrobię przerwę. Zresztą zobaczę, czy w ogóle będę miała jakieś efekty.
Olej - myślę, że postaram się w tym okresie wakacyjnym wytrzymać - do października myślę się uda. Także też będę opisywać ewentualne zauważalne efekty.



A i w ogóle niesamowitą książkę dorwałam. Robi rewolucję w głowie, ale nie będę na razie zdradzać. Dokończę i się wypowiem.
 
Cudowności na wtorek!:)

7 komentarzy:

  1. Ja kiedyś ssałam olej dość długo ale nic mi to nie dało, drożdze tez piłam chyba miesiąc i fajnie działają na włosy, przyśpieszyły porost, ale potem juz mi sie ich nie chciało pic, wiec ich wpływ był krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  2. :*

    mam nadzieję, że drożdże pomogą, bo dla mnie to męczarnia z nimi, a oleje traktuję jako walkę z krwawiącymi dziąsłami. Mam nadzieję, ze przyniesie efekt:)

    całuję!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wogole to gratuluje wytrwałości w diecie raw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizza, dziękuję;) ja tam jestem początkujący smarkacz, co ja tam wiem;)

      Usuń
  4. This is amazing, I just have to try it. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  5. czy można zareklamować nowe kosmetyki dentystyczne na bazie płukania ust olejem miracoil? zainteresowanych zapraszam do współpracy miraclinic com

    OdpowiedzUsuń
  6. czy można zareklamować nowe kosmetyki dentystyczne na bazie płukania ust olejem miracoil? zainteresowanych zapraszam do współpracy miraclinic com

    OdpowiedzUsuń