wtorek, 24 kwietnia 2012

*15 minerały, składniki pokarmu, nasze zapotrzebowanie na nie

Hej Kochani!

Stworzyłam dla Was pewną rzecz ( z książki o której pisałam wczoraj), ja jednak myślę, że ja nakręcę filmik na ten temat w ogóle, bo opisywanie tego wszystkiego zajęłoby trochę czasu, a też myślę, że Wam się to lepiej poogląda niż poczyta.

Także tu macie w mojej wersji coś na temat minerałów, ile potrzebujemy ich w organizmie, do czego służą. Później napiszę Wam więcej, gdzie znajdziecie te minerały, w jakich produktach.

Zaznaczam tylko, że to jest dieta antynowotworowa, nie ma nic wspólnego z dietą witariańską. Bo dieta antynowotworowa zakłada mięso, ryby, nabiał itd.
Ale powiedzmy sobie wprost - ja osobiście zmagam się z zespołem nadwrażliwego jelita. Ta choroba wykańczała mnie i mój brzuch od liceum. Teraz czuję się wyśmienicie. Dziś mija 2 tygodnie od kiedy jem surowo i powiem Wam, że dla mnie przeżycie dnia bez bólu jest cudem nad cudy. :))
Natomiast ludzie zmagający się z nowotworami mają inne potrzeby, ich komórki potrzebują innego pożywienia.

Ja podjęłam się tematu tej diety, przyczyny wyjaśnię w filmiku. Tak samo opowiem coś o moich doświadczeniach z ZNJ.

A to dla Was:



buziaaaaaaaaaaaaaaaaaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz