czwartek, 26 kwietnia 2012

*17 Natalia Rose oraz pyszna buraczana sałatka

Kochani!

Wyobraźcie sobie, że pochłonęłam książkę! Nawet nie wiem kiedy, jestem w szoku, że mi tak szybko zleciała:)

Mnóstwo informacji, moja prywatna biblia żywieniowa szczerze powiedziawszy:)

Najpierw kolejne moje cudowne notatki z tej książki - o tym który pokarm ma jaką częstotliwość energii życiowej:)


Chyba nie muszę dodawać nic do tego obrazka - wszystko widać.

Jedzcie surowe owoce i warzywa!!!!!!! :))

Z książki wzięłam też przepis na pyszną sałatkę oczyszczającą -

Potężna, oczyszczająca sałatka z buraka i pietruszki autorstwa Ibrahima "IBO" Gencaya z Raw Bakery.

Ibrahim jest genialnym "surowym" kucharzem! Tworzy pyszne ciasta czekoladowe i makaroniki. 
Więcej o tej firmie tutaj.


2 buraki (obrane i starte)
2 marchewki (obrane i starte)
3 pomidory (pokrojone w kostkę)
0,5 pęczka pietruszki (drobno posiekać)
0,5 cytryny (dla wyciśnięcia soku)
kminek
kurkuma
cebula
czosnek

Odstawić na 10 minut żeby się zamarynowała i osiadła we własnych sokach.

Sałatka jest przepyszna! PRZEEEEEEEEEPYSZNA! <3
Mega strzał w dziesiątkę!
Uwielbiam, naprawdę uwielbiam! <3 

Ja tymczasem wchodzę w internet poszukując książki p.t. "Zimna kuchnia" Metza Reinhold i Szameitat Hans, którą znalazłam dzisiaj w księgarni, jestem pod wrażeniem jej, ale cena robi niestety swoje;) szukam dlatego w internecie może jakiejś tańszej możliwości zakupu:) jakby ktoś widział - informować mnie! Ładnie proszę:)


A na chwilę obecną to przesyłam Wam milion trylion buziaków! ;*




1 komentarz:

  1. bardzo ciekawa wydaje się ta teoria Natalii Rose :)
    W ogóle uwielbiam Twego bloga buziak!

    OdpowiedzUsuń