poniedziałek, 14 maja 2012

*35 Bo wszyscy jesteśmy zwierzątkami:)


















Obrazki dzięki wspaniałej facebook'owej stronie Evolve!Campaings (wpisz w wyszukiwarkę na fb, lub wejdź na brytyjską stronę: http://evolvecampaigns.org.uk/ )

Ja jestem miłośniczką zwierzaków, nie potrafię znieść zwierzakowej krzywdy, nie oglądam w ogóle filmów, w którym występują zwierzęta, bo uważam, że są wykorzystywane w ten sposób, nie chodzę do cyrków. Mam przyznaję, mieszane uczucia co do ZOO... Bo wiem, że nie jest to naturalne środowisko tych zwierzaków, ale wiem też, że w ZOO te zwierzątka są kochane, dbają o nie. Ale znowu z tej strony na "nie" - zwierzęta są oglądane, ludzie są czasami okrutni, stresują te biedaki jakimiś krzykami, rzucają coś do klatek, próbują wkurzyć tygrysy na siłę, albo pukają w szybki jaszczurkom czy wężom... 

Tu się rozchodzi o ludzi, którzy są beznadziejni i w ogóle nie pojmują, że zwierzątka to nasi BRACIA I SIOSTRY! Tak samo oddychają, chodzą, jedzą, ZASŁUGUJĄ NA SZCZĘŚCIE!

I jako jedną z moich misji wzięłam na swoją głowę propagowanie właśnie tej prawdy - że wszyscy jesteśmy zwierzątkami, wszyscy jesteśmy cudownymi żywymi istotami.

I tak jak nigdy nie zabiję człowieka, tak NIGDY nie przyczynię się w żaden sposób do zabicia zwierzaka i NIGDY nie pozwolę robić żadnemu krzywdy i będę robiła wszystko, by ta kwestia sięgała coraz dalej i dalej - koniec z krzywdą i śmiercią. Czas na lepszy, piękny świat!


Może jestem przesadną optymistką, ale zrobię wszystko co w mojej mocy!
I możecie mnie trzymać za słowo!

Całuję! :*



1 komentarz:

  1. Uważam się za zwierzę i proszę mnie nie niepokoić, ściskam surowy owocku, śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń