piątek, 18 maja 2012

*39 zielony poranek, sushi na obiad i 3 urodzinki:)

Skarby!
Jak dzisiaj smacznie u mnie w domu! Sami zobaczcie!

śniadanie: Zielono mi w kubeczku:)


1 banan
2 kiwi
resztka szpinaku, którą miałam w lodówce
3/4 liście sałaty
trochę wody

Najpierw zielenina w blender + trochę wody, a potem dodajemy resztę:)
wypijamy ze smakiem:)


a na obiad - SUROWE SUSHI <3






składniki widzicie na pierwszym i drugim zdjęciu:)
pomidor
rzodkiewka
ogórek
sałata
awokado
cukinia
musztarda Dijon
3 listki nori sushi

smarujemy dwa skrajne kawałki nori musztardą (ale uważajcie, bo ja miałam baaaardzo ostre;)), kroimy składniki wzdłuż, na jedną stronę nakładamy jakie składniki chcemy i zwijamy od tej strony na którą ponakładaliśmy nasz farsz:) dzięki musztardzie mnie się super kleiło:)

smakowało przegenialnie! trochę ostro, na przyszłość muszę używać mniej musztardy, albo w ogóle pomyślałam, że zrobię sushi z przepisu Natalie Rose i "kremistość" zapewnię sobie jakąś awokadową mazią;) eksperymenty przede mną:)



I jeszcze jedna ważna rzecz - moja psia miłość ma dzisiaj 3 urodzinki:) dostał zabawkę i od kilku godzin lata po mieszkaniu za piszczącą czerwoną piłką football'ową ;) drugie psie kochanie ma też za niedługo urodzinki, więc wesoły, piszczący okres w naszym domu:) oczywiście prezenty należy kupować w ilości podwójnej, bo jak to tak kupować tylko dla jednego? Niedopuszczalne!;)

Całuję Was wieloowocowo!:):*

2 komentarze:

  1. Oj taki zielony szejkuś to moje codzienne śniadanko :)
    Pogłaskanko dla psiaków !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda to sushi
    buziak

    OdpowiedzUsuń