niedziela, 29 kwietnia 2012

*19 i 20 bo weekend zbyt cudowny:)

Skarby dziś szybciutko - trochę przepisów z wczoraj, bo eksperymentowałam

MLEKO MIGDAŁOWE

100 g migdałów moczonych przez noc w wodzie i obranych
2,5 szklanki wody

1. Migdały miksujemy w blenderze w wodą przez kilka minut.
2. Przelewamy "twór" z blendera przez szmatkę do miski/dzbanka.
3. Pijemy:)) dodajemy do szejków (ja np. dziś rano zamiast wody dałam do szejka:))) z "masą migdałową" możemy np. zrobić sałatkę owocową i nią posypać owoce:)









KULKI KOKOSOWE

Jako, że jestem od wczoraj dumną posiadaczką nowej sokowirówki i raczę się pysznymi sokami, a szkoda mi tych "resztek" co zostają, to zrobiłam z nich kuleczki i obtoczyłam w wiórkach kokosowych. Pyszne!!


A na obiadek pyszna Sałatka z awokado

1 dojrzałe awokado
sałata
kapusta czerwona
2 pomidory
starta marchewka (1-2)
przyprawy do smaku ( ja np. odkryłam wczoraj limitowaną edycję pieprzu indyjskiego, polecam!)



Dobra Skarbki, ja Wam życzę cudownego dnia! U mnie 10:17, ja nie śpię o 5:30 bo roznosi mnie energia, już rower zaliczyłam, rolki spakowane i zbieram się na dzisiejszy dzień poza miastem:))

Jedzcie surowe warzywka skarby, jedzcie pyszne owoce, pijcie soczki i korzystajcie z cudownej pogody! Mnie już pojawiły się moje ukochane piegi:))

Buziaki! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz