poniedziałek, 30 kwietnia 2012

*21 WWF SOS dla Świata

Koniecznie poczytaj o SOS dla Świata na stronie WWF Polska tutaj

Jest tam poruszona kwestia najważniejszych problemów dla naszej planety.
1. Zmiany klimatu
2. Problem elektro-śmieci
3. Niewystarczający recykling i niewłaściwa utylizacja odpadów
4. Wylesianie
5. Deficyt wody pitnej
6. Nielegalny handel ginącymi gatunkami

Po przeczytaniu wejdź na stronę na której stworzysz swój dekalog ekologiczny - wybierzesz na którym z problemów chcesz się skupić i wybierzesz spośród form zaproponowanych przez WWF swoje 10 postanowień jak będziesz ten problem zwalczać. TUTAJ znajdziecie dekalog.

Ja skupiłam się na problemie nr 3. Dlaczego? Bo bardzo poruszył mnie los żółwi morskich, które mylą wyrzucone reklamówki foliowe w morze z meduzami i połykają je, po czym umierają cierpiąc przez naszą, ludzką głupotę!

Mój dekalog:
1. Zakupy z własną torbą.
2. Będę reperować zepsute rzeczy zamiast kupować nowe.
3. Wybiorę szkło zamiast plastiku,
4. Wybiorę opakowania z makulatury.
5. Będę segregować odpady.
6. Zadbam o segregację.
7. Wykorzystam produkty wielorazowe.
8. Będę wspierać WWF.
9. Wybiorę produkty tylko mniej opakowane.
10. Nigdy nie wyrzucę rzeczy do lasu.

Warto pomagać Kochani!

A na zachętę zrobiłam zdjęcie dwóch z kilku moich ukochanych ekologicznych toreb - mam w każdej torbie jedną i nie ruszam się już bez nich na zakupy!:)


Dbajcie o ziemię Skarby! To nasz dom! :)

Całusy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz