piątek, 25 maja 2012

*46 lody, shake, przekąski:)

śniadaniowa sałatka owocowa

 
 wyszło tego caaaały talerz, a na tym talerzu jest tylko po jednym:
- 1 banan
- 1 kiwi
- 1 pomarańcza

zapycha, a jest pyszne i bogate w same cudowne rzeczy: witaminki, minerałki, enzymki, przeciwutleniacze... wielki skarb śniadaniowy:))


shake truskawkowo - bananowy



- banan
- kilka mrożonych truskawek
- woda

wszystko wziuuuum do blendera

jeśli chcemy w wersji lody truskawkowo - bananowe, wtedy dodajemy minimalnie wody:)



pyszne bananowe kakao




- mleko sojowe (wg tego ile chcesz kakao, ja dałam pół szklanki)
- banan
- 2 łyżki karobu

mix w blenderze:) jak chcecie na zimno to dodajcie kostki lodu:)

sprawcy całego "zamieszania" lodowo - kakaowego:





i jeszcze chciałabym się z Wami podzielić moimi przekąskami - duuużo się mówi o wykwintych daniach, a ja podejmuję się tematu smacznych przekąsek. Bo ważne jest, gdy ssie w żołądku, by po 1. napić się wody - może nie jesteś głodny, tylko chce Ci się pić? Napij się szklankę wody z cytryną, poczekaj z pół godzinki i zobacz czy głód wróci czy nie. A jak wróci, a w okół batony, czekolady czy jogurty - od razu zapomnij! Zobacz jaką cudowną przekąskę możesz otrzymać
po 1. po niższej cenie
po 2. jest tej przekąski więcej niż 1 mały baton, a daje duuużo więcej energii, wartości odżywczych i witamin niż batonik oblany czekoladą, czy z jakimiś musli
po 3. odżywia ciało, mózg i duszę. 
po 4. autentycznie Cię karmi, a nie tylko "chwilowo ucisza"

JABŁKO


cały kubek przekąski z zaledwie JEDNEGO JABŁKA! Czyż to nie cudowny widok?:)

TRUSKAWKI


sezon na truskawki skarby! zajadać! ja jem bez dodatków, tak jak widać, natomiast jak już musisz mieć "słodko" to użyj stewi. :))


smacznego popołudnia!:)

2 komentarze:

  1. Witam Cię serdecznie!
    Owocki wyglądają przepysznie :)
    Na Twojego bloga natknęłam się kilka dni temu, ale już wiem, że będę Cię odwiedzać regularnie :) Ja również mam 23 lata, od 11 jestem wegetarianką, od jakiegoś czasu kiełkuje we mnie pomysł przejścia na raw food, ale niestety moja silna wola nie jest tak silna jak bym chciała i zdarzają mi się małe grzeszki....teraz kiedy mam sesje, są nawet trochę częstsze :/
    Każdego dnia staram się wprowadzać coś zdrowego do swojego menu, a Ty jesteś tak inspirująca i pozytywna, że na pewno będę tu zaglądać często :)
    Pozdrawiam Cię i życzę słonecznego sobotniego przedpołudnia :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie to wszystko wyglada, takie zdrowe, kolorowe, az chce sie zjesc. Przeczytlam kilka twoich postow i widze, ze mamy podobne zdania w wielu kwestiach. ;)
    Bede tutaj zagladac, bo piszesz tak niesamowicie pozytywnie, ze ta energia sie udziela.
    Milego dnia ;)

    http://closer-to-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń